سلام به تمام جدیدها ( خاطرات خدمت سربازی )

لطفا اگه میخواهی شروع کنی به خوندن مطالب از اولش شروع کن

سلام به تمام جدیدها ( خاطرات خدمت سربازی )

لطفا اگه میخواهی شروع کنی به خوندن مطالب از اولش شروع کن

بالاخره تموم شد >>>>>>>>>>>>

سلام به همه  

بالاخره خدمت من هم تموم شد ؛ اصلا باورم نمیشه ! این چند ماه آخر چقدر زود گذشت .همیشه فکر میکردم که چه روزی بشه اون روزی که آقا مسعود خدمتش رو تموم کنه واسه این روزها لحظه شماری میکردم و حس میکردم که تو این روزها باید خیلی خوشحال باشم (البته خوشحال که هستم ولی نه اونقدر که توقع داشتم ) یادم میاد وقتی  که محمدرضا (یکی از دوستهام ) خدمتش  روتموم کرد  ازش پرسیدم که چه حسی داره  اونم گفت که هیچ حسی نداره ! با خودم گفتم این پسره حتما دییونه شده . ولی حالا که به خودم نیگاه میکنم میبینم درست شدم شبیه اون دوستم . هیچ حسی !!!    

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.zivar-zanerahmat.blogsky.com

سلام دوست غریبه من می خواستم بگم هر دوتا بلاگ ها تو دیدم خیلی قشنگ بودن واز این که منو راهنمایی کردی ممنونم این وبلاگ دیگه منه لطفا ببین ومنو راهنمایی کن ممنون

احسان شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ http://ehsan12.blogsky.com

هر چند دیر شده
ولی تبریک میگم
بالاخره راحت شدی !!

تنهاترین سردار شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام وتشکر از مطالب خووووبت....
الان که تقریبا 6سال ازخدمتم گذشته و3-4 سالی هم مشغول کارم وقتی به پشت سرم نگاه میکنم هیچ خاطره ای واضح برام نمونده انگار هیچ وقت دانشگاه نرفتم ویا خدمت ...یادش بخیر پادگان خاتمی یزد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد