سلام به تمام جدیدها ( خاطرات خدمت سربازی )

لطفا اگه میخواهی شروع کنی به خوندن مطالب از اولش شروع کن

سلام به تمام جدیدها ( خاطرات خدمت سربازی )

لطفا اگه میخواهی شروع کنی به خوندن مطالب از اولش شروع کن

بازم من

یه مدت طولانی میشه که سربازیم تموم شده 

دیگه نه از بچه های اون دوران خبر دارم و نه دیگه از اونهمه عشق خبریه 

دیروز فرمانده پاسگاهمون که دلم میخواست سر به تنش نباشه به من زنگ زد ، ریجکتش کردم 

هنوز شمارش رو حفظم < چقدر از این شماره میترسیدم . 

ولی آخر شب بهش یه اس ام اس دادم (دری وری )  در جواب یه اس ام اس عاشقانه واسم فرستاد  خدا رو چه دیدی شاید اونم آدم شده باشه ...........

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضاچ سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

داداش قربونت اگه تونستی یه عکس بهتر بنداز واسه معرفی
مرسی

آرش چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://efsr.ir

سلام داداش خوبی ؟‌
من تازه سرباز شدم مرحله ۴۴۳
فعلا که منطقه هوایی مهرآبادم ... !‌
خیلی سخته
دهنم سرویس شده ...

۱۰ ساله هر روز شب تو اینترنت بودم حالا یهویی از همه جا بیخبر هستم ...

سلام
داداش من خیلی وقته که دیگه تو این صفحه پست نمی ذارم .. ولی هر سوالی داشته باشی خوشحال میشم کمکت کنم ....

رضا دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام ...
مرسی که اومدی و نظرتو گفتی .
من یازده ساله همین سبک نوشتنمه و مسلما واسه دل خودم مینویسم. نه این و اون .
هرکی دوست داشت بخونه منت گذاشته و هرکی م مث شما از سبکش خوشش نیومد به بزرگی خودش ببخشه .

الهی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد