سلام به تمام جدیدها ( خاطرات خدمت سربازی )

لطفا اگه میخواهی شروع کنی به خوندن مطالب از اولش شروع کن

سلام به تمام جدیدها ( خاطرات خدمت سربازی )

لطفا اگه میخواهی شروع کنی به خوندن مطالب از اولش شروع کن

من برگشتم ...

   

امروز بالاخره بعد از مدتها برگشتم تا یه کار نیمه تموم رو تموم کنم ....

شاید این آخرین پست من تو این وبلاگ باشه ؛ شاید هم یه شروع  تازه باشه و کاری کنه که این وب رو از سر راه اندازی کنم ...


نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ http://1taparast@persianblog.ir

سلام
یاد خدمت خودم افتادم
با یکی از رفیقای 10ساله خودم 5 تا پادگان جا به جا شدیم
رفاقتمون بیشتر نشد شاید هم کمتر شد
ولی حقیقتا یه داداش تو خدمت پیدا کردم
که هفته ای 2/3بار زنگ می زنیم به هم هر روز می چتیم و هر2/3ماه خونه همدیگه میریم
البته من تهرانم اون شاهرود

مرسی از اینکه به وبلاگ من سر زدی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد