سلام به تمام جدیدها ( خاطرات خدمت سربازی )

لطفا اگه میخواهی شروع کنی به خوندن مطالب از اولش شروع کن

سلام به تمام جدیدها ( خاطرات خدمت سربازی )

لطفا اگه میخواهی شروع کنی به خوندن مطالب از اولش شروع کن

معرفی

سید مسعود قریشی  

تاریخ اعزام : 1/4/87 

شروع دوره آموزشی : 3/4/87 

 میان دوره : نداشتیم

اتمام دوره آموزشی : 25/5/87 

تاریخ معرفی به یگان : 9/6/87 

تاریخ اتمام خدمت (انشاا...) : 1/10/88 

 

در ضمن من باید اینو اضافه کنم که من با مدرک کادانی کامپیوتر و با درجه استواری یا همون رزمدار یکمی وارد سپاه شدم  .

نظرات 1 + ارسال نظر
1نفر یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://zendegiema89.blogfa.com

سلام داش مسود خوفی؛ داش من قراره 90/12/1اعزام شم ؛ به کجا خدامیدونه ولی میخام خاطراتم از روز1بنویسم؛اومدم سری بزنم بینم جی بوده جی کذشته جطور بنویسم راستی اکه شد سری به مام بشوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد